ساخت و نصب حفاظ پنجره در تهران :: نرده حفاظ آهنی ساختمان

نرده حفاظ آهنی ساختمان

تولید و نصب انواع نرده حفاظ فلزی ساختمان

نرده حفاظ آهنی ساختمان

تولید و نصب انواع نرده حفاظ فلزی ساختمان

  • ۰
  • ۰

نرده حفاظ پنجره مدرن
صنایع فلزی آریا سازنده انواع حفاظ پنجره آهنی در طرح های فرفورژه ، مدرن،متحرک و ساده در تهران
حفاظ پنجره یکی از عواملی است که می تواند علاوه بر زیبایی منزل در افزایش امنیت آن نیز تاثیرگذار باشد. حفاظ پنجره ها را در انواع مختلفی می سارند. از پرکاربردترین حفاظ پنجره ها می توان به حفاظ های فلزی (حفاظ های قدیمی)، حفاظ استیل (عدم زنگ زدگی)، حفاظ چوبی (زیبایی خاص)، حفاظ شبه چوب و ... اشاره نمود.
بررسی انواع حفاظ پنجره

حفاظ پنجره برای حفظ حریم خصوصی، امنیت و افزایش جذابیت خانه شما نصب می‌شود. حفاظ‌های پنجره، مزایایی را برای صاحبان خانه به ارمغان می‌آورند. ازآنجاکه امروزه گزینه‌های زیادی در بازار وجود دارد، این راهنما نکات مهمی را که باید قبل از تصمیم‌گیری برای خرید انواع محافظ پنجره بدانید، پوشش می‌دهد.
 
 نمونه‌ای از محافظ پنجره
بررسی ماهیت و شکل کلی
حفاظ پنجره آهنی را بر روی بسیاری از ساختمان‌ها مشاهده کرده‌اید. این ابزارهای ساختمانی برای زیبایی و مهم‌تر از همه برای حفظ امنیت بر روی ساختمان‌ها نصب می‌شوند. حفاظ‌های پنجره هم برای امنیت در برابر عوامل بیرونی و هم ایجاد امنیت برای افراد خردسال داخل ساختمان بسیار مفید است. این نوع حفاظ از ورود غیرمجاز به منزل شما جلوگیری می‌کند. درنتیجه اگر که از هرگونه حفاظ برای پنجره‌های خود استفاده کرده‌اید، تا حدود زیادی از امنیت خانه خود مطمئن هستید.
محافظ پنجره از ورود سارقین به منزل جلوگیری کرده. درصد سرقت از منازل با داشتن حفاظ پنجره کم‌تر از سایر ساختمان‌های بدون حفاظ بوده و همین امر یکی از دلایل مهم استفاده از محافظ پنجره است. یکی دیگر از کاربردهایی که شامل حفاظ پنجره ضد سرقت می‌شود، ایجاد سد یا مانعی در برابر سقوط افراد و به‌ویژه کودکان است. اگر ارتفاع پنجره مناسب نباشد و یا به دلایلی دیگر کودک و یا هر فردی ممکن است که به‌منظور بازدیدی از بیرون ساختمان از پنجره سقوط کند. محافظ پنجره به‌عنوان یک سد محکم مانع از بروز چنین حوادث ناگواری می‌شود.
حفاظ پنجره به شما این امکان را می‌دهد که به زیبایی طراحی و سبک خانه خود بیفزایید. حفاظ‌های بیرونی باتوجه‌به نوع نصب، جذابیت خانه را افزایش می‌دهد و همچنین می‌تواند حریم خصوصی شما را افزایش دهد.
 
یک نمونه طرح‌دار
محافظ پنجره از چه موادی ساخته شده است؟
هنگام نصب حفاظ بر روی پنجره‌ها، یکی از فاکتورهای اصلی که باید به آن توجه کنید، متریال آنهاست که باید رنگ طرح و سبک معماری خانه شما را تکمیل کند. گزینه‌های مناسب برای حفاظ پنجره عبارت‌اند از:
•    حفاظ‌های چوبی: حفاظ‌های چوبی کم‌تر مورداستفاده قرار می‌گیرند. این حفاظ‌ها زیبایی زیادی دارند و اینها برای ظاهر کلاسیک مناسب هستند. چوب را می‌توان به روش‌های مختلف رنگ‌آمیزی، شکل و رنگ‌آمیزی کرد تا مطابق باسلیقه شما باشد. بااین‌حال، حفاظ‌های چوبی ممکن است از لحاظ امنیت و همین‌طور دوام ایده‌آل نباشند، زیرا نمی‌توانند طولانی‌مدت در معرض آب و رطوبت قرار بگیرند. به‌راحتی شکسته می‌شوند و توان کم‌تری در برابر ضربه دارند.
•    حفاظ فلزی: فلز از جمله متریال پرمصرف در ساخت ابزارها و اشیا ضدسرقت است. همان‌طور که پیش‌تر به آن اشاره کردیم هدف اصلی نصب حفاظ پنجره، افزایش امنیت ساختمان است. فلزهای متفاوتی استحکام، مقاومت و دوام زیادی را از خود نشان می‌دهند. آلومینیوم، آهن، فولاد و مس ازجمله فلزاتی هستند که برای تولید محافظ پنجره مورداستفاده قرار می‌گیرند. البته اگر از آهن استفاده شود و یا هر فلزی که احتمال خوردگی آن بالا باشد، باید اطمینان حاصل کنید که روکش ضدزنگ دارند.
محافظ همیشه در برابر رطوبت و بارش برف‌وباران قرار می‌گیرد. آهن به‌تنهایی ممکن است سبب کاهش طول عمر حفاظ شود. درنتیجه از روکش‌هایی مانند روی، نیکل و کروم برای جلوگیری از زنگ‌زدگی استفاده می‌کنند.

طرح حفاظ پنجره آهنی جدید
 
نمونه فلزی با طرح زیبا
مزایا و معایب نصب حفاظ
اقدامات بازدارنده اغلب می‌تواند مؤثرترین راه برای جلوگیری از هدف قراردادن منزل شما توسط سارقان باشد. عدم وجود سیستم هشداردهنده، دوربین‌های امنیتی، یا عدم وجود حفاظ‌ های پنجره منزل شما را یک گزینه مناسب برای سارقان قرار می‌دهد.
•    میله‌های روی پنجره می‌تواند تأثیر بازدارندگی بسیار قوی داشته باشد. لری اریکسون، نویسنده سایت انجمن ملی ملک سازی HouseLogic ، می‌گوید که سارقان معمولاً از خانه‌هایی سرقت می‌کنند که می‌توان به‌راحتی و بدون دخالت وارد آنها شد. میله‌های روی پنجره‌ها بدون تلاش زیاد و بدون سروصدا برداشته نمی‌شوند، بنابراین بعید است که یک سارق حتی تلاش کند که وارد خانه‌هایی با حفاظ پنجره شود.
•    میله‌های ضد سرقت شامل چندین میله فلزی محکم در یک چارچوب فلزی هستند که روی پنجره نصب شده است. میله‌ها با استفاده از پیچ به چارچوب ساختاری خانه محکم شده‌اند و اطمینان حاصل می‌شود که نمی‌توان آنها را به‌راحتی جدا کرد. بسیاری از میله‌ها دارای طرح و نقش تزئینی هستند و به‌راحتی با سبک ساختمان شما همخوانی پیدا می‌کنند.
•    میله‌های محافظ پنجره علاوه بر اینکه به‌عنوان عامل بازدارنده جرم عمل می‌کنند و احساس امنیت بیشتری ایجاد می‌کنند، می‌تواند از راه‌های دیگری نیز برای شما مفید باشد. این مانع می‌تواند از سقوط کودکان از پنجره جلوگیری کند.
ه    یک نگرانی دیگری که موردتوجه افراد است، دارایی‌ها و ارزش آن‌ها است. میله‌های حفاظ را می‌توان نشانه واضح امن بودن خانه شما دانست که به حفظ مال و جان شما کمک می‌کند.
•    شما ممکن است نصب میله‌های محافظ را فقط در مکان‌های مشخص در نظر بگیرید. اما به یاد داشته باشید آنها می‌توانند در پنجره‌های زیرزمین و سایر نقاطی که به‌راحتی قابل‌مشاهده نیستند نیز مفید باشند.
هم‌زمان با قراردادن میله‌های حفاظ، سایر اقدامات امنیتی نیز می‌توانند کمک زیادی برای افزایش امنیت منزل شما داشته باشند.
کاربردهای مهم و اصلی
حفاظ پنجره برای مسائل امنیتی و حفظ جان و مال افراد مورداستفاده قرار می‌گیرد. برای استفاده از این ابزار امنیتی هیچ محدودیتی وجود ندارد و تفاوتی ندارد که ساختمان و یا ابعاد آن به چه شکل است. به‌راحتی محافظ پنجره مناسب برای نصب در هر پنجره‌ای موجود بوده و فراوان است. کاربردهای محافظ پنجره عبارت هستند از:
•    ایجاد امنیت ساختمان از طریق پنجره و تراس.
•    ایجاد سد و مانع در برابر سقوط افراد و یا کودکان.
•    جلوگیری از نفوذ سارقین و افراد غیرمجاز.
•    استفاده در ساختمان‌های عمومی برای جلوگیری از پیشامدهای امنیتی نظیر خوابگاه‌ها یا بیمارستان‌ها.

 
مزایای نصب حفاظ پنجره بسیار زیاد است.
جمع‌بندی
حفاظ‌های امنیتی پنجره یک راه عالی برای افزودن سطح بیشتری از حفاظت به خانه یا محل کار شما در برابر نفوذ و سرقت احتمالی است. حفاظ پنجره به‌راحتی بر روی هر نوع ساختمان و هر نوع پنجره‌ای قابل نصب است. برای هر نوع اندازه و ابعادی به‌راحتی یک محافظ پنجره در نظر بگیرید. آنها راهی مؤثر برای جلوگیری از نفوذ سارقین و زیان دیدن اموال شما می‌باشند. محافظ‌های فلزی بهترین انتخاب برای استفاده و ایجاد بیشترین سطح از امنیت می‌باشند. استحکام و قدرت یک حفاظ باتوجه‌به متریال آن نقش مهمی در میزان امنیت ایجاد شده دارد.

 


انواع حفاظ پنجره

همانطور که گفته شد شرکت های مختلفی در زمینه تولید حفاظ پنجره فعالیت می کنند. این شرکت ها حفاظ پنجره ها را در طرح های مختلفی مانند حفاظ پنجره فرفورژه ارائه می دهند. در ادامه قصد داریم برخی از این انواع حفاظ پنجره را مورد بررسی قرار دهیم.
حفاظ های فلزی از قدیمی ترین حفاظ های مورد استفاده در پنجره ها می باشند که  به دلیل مقاومت بالا و افزایش امنیت خانه ها هنوز کاربرد فراوانی دارند.

حفاظ استیل پنجره یکی از پرکاربرد ترین انواع حفاظ های مورد نظر در بازار می باشد. از مهم ترین مزایای استفاده از حفاظ استیل ضد زنگ بودن آن ها می باشد که با توجه به کاربرد آن در محیط بیرونی خانه ها و روی پنجره بسیار مفید می باشد. این حفاظ ها در برابر انواع عوامل محیطی مقاوم هستند. حفاظ استیل پنجره به دلیل براق بودن جنس استیل نور خورشید  که از پنجره به خانه می تابد را کم نمی کند.


حفاظ های آکاردئونی به صورت آکاردئون باز و بسته شده و دارای سیستم تاشو می باشند. به دلایل ویژگی های خاص این حفاظ ها را بیشتر برای پنجره های بزرگ با سطوح وسیع شیشه مورد استفاده قرار می گیرند.
حفاظ های شبه چوب به دلیل مقاومت بالا در برابر رطوبت و آتش سوزی اهمیت ویژه ای یافته اند. این حفاظ ها به سرعت گرد و غبار محیط را به خود جذب کرده و نیاز به مراقبت بیشتری دارند. حفاظ های شبه چوب با قیمتی بسیار ارزان تر نسبت به حفاظ های چوبی در بازار یافت می شوند.

عموم مردم برای حفاظ پنجره منزل خود به سراغ حفاظ های چوبی می روند. حفاظ های چوبی علاوه بر زیبایی خاصی که دارند به خوبی می توان آن ها را با دکوراسیون منزل تطبیق داد. ب دلیل جذب بالای رطوبت استفاده از این حفاظ ها برای پنجره آشپزخانه و سرویس بهداشتی توصیه نمی شود.

صنایع فلزی آریا تولید کننده حفاظ پنجره تهران جدید و مدرن و انواع حفاظ درب آکاردئونی تهران برای آپارتمان، مغازه و پارکینگ و حفاظ دیواری



حفاظ پنجره های دو جداره

حفاظ های پنجره دوجداره در مدل های مختلفی و معمولاً از جنس قوطی آلومینیومی ساخته  می شوند که زیبایی خاصی به منزل شما می دهند.
با توجه به همه گیر شدن استفاده از پنجره دو جداره حفاظ های این پنجره ها نیز در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود که با توجه به جنس و نوع پنرجه دوجداره می توانیم از آن ها استفاده نماییم..
 جنس استیل برای حفاظت از پنجره دو جداره بسیار مناسب بوده زیرا با مقاومت بالا در برابر رطوبت و زنگ زدگی باعث می شود تا طول عمر پنجره بالاتر برود.
 تلفن تماس برای سفارش ساخت حفاظ پنجره آهنی در تهران و کرج
09126215957


 

  • ۹۷/۱۰/۲۰
  • almas site

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی